پزشکیان: ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به هوا فضای سپاه دادیم تا بتواند خودش را تجهیز کند/ اگر ما پشتیبانی نمیکردیم رزمندگان ما نمیتوانستند بجنگند 0 21.06.2026 13:00 Khabar رئیس جمهور گفت: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم را به آن عزیزان دادیم. Moscow.media Частные объявления сегодня Rss.plus Все новости за 24 часа Другие проекты от SMI24.net Музыкальные новости Агрегатор новостей 24СМИ