گارسیا: مقابل ایران کارایی لازم را نداشتیم
0
رودی گارسیا، سرمربی تیم ملی بلژیک، پس از تساوی بدون گل برابر ایران، از عملکرد تیمش در استفاده از موقعیتها انتقاد کرد و گفت شاگردانش با وجود مالکیت بالا و خلق موقعیتهای متعدد، نتوانستند به گل برسند.
به گزارش ایلنا، رودی گارسیا پس از توقف بلژیک مقابل ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، دلیل اصلی ناکامی تیمش را نداشتن دقت کافی در فاز هجومی عنوان کرد.
سرمربی بلژیک در این باره گفت: «در خط حمله کارایی لازم را نداشتیم. انتظار چنین مسابقهای را داشتم؛ دیداری که در آن نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم، ارسالهای زیادی انجام دهیم و ضربات متعددی به سمت دروازه بزنیم.»
