Добавить новость
ru24.net
World News in Romanian
Июль
2018

Cercetătorii au descoperit care este alimentul care previne atacul vascular cerebral

0
Consumul de lapte integral previne atacul vascular cerebral (AVC), protejând corpul împotriva acestuia, conform unui studiu efectuat în Statele Unite, deși se credea că laptele degresat şi/sau semi-degresat este mai sănătos, scrie libertatea.ro.
Citește mai departe...



Moscow.media
Частные объявления сегодня





Rss.plus
















Музыкальные новости




























Спорт в России и мире

Новости спорта


Новости тенниса